dinsdag 16 augustus 2011

nails:130 catrice lucky in lilac

ik heb dit catrice lakje al heel erg lang, vorig jaar zomer kocht ik hem geloof ik. ik heb hem helaas weinig op gehad. maar toen ik vanochtend naar me nagelak keek besloot ik hem toch maar op te doen en er een artiekeltje over te schrijven. klik op lees meer voor een klein review.


sowieso is het al een heel mooi zomers kleurtje. mijn hele kamer is paars dus deze kleur is ook erg geliefd bij mij. de naam zegt het dus al lucky in lilac.
hij dekt heel mooi. als je 2 laagjes aan brengt is ie al heel goed. als je hem aan brengt met de matte topcoat van essence is die net nog ietsjes mooier.
ik kwam er vanochtend achter dat hij een beetje onduidelijk te zien is op de foto.
dus ik hoop dat deze helpt:

wat vinden jullie dit zomerse kleurtje?
下次再见