vrijdag 5 augustus 2011

i love that blogs

lieve lezeresen,
de laaste tijd ben ik erg bezig met het opzoeken van andere leuke blogs,
en ik vind het ook wel leuk om jullie wat nieuwe blogs te laten leren kennen.
een paar vriendinnen van mij zijn door mij ook begonnen met bloggen.
die doen dat ook erg leuk.
als je benieuwd ben naar hun of gewoon andere leuke blogs,
lees dan even veder.<33


smile to the world is een blog van mijn vriendin Anne.
ze schrijft bijna elke dag over leuke beauty weetjes,
ik vind het dan ook erg leuk om elke dag een kijkje te nemen op haar blog.

dood-normaal is een blog van een vriendin van me(Dajenne)
haar blog is een soort van dagboek.
het is heel persoonlijk, ze schijft over wat zij die dag heeft gedaan B.V.
ook kan jij er zelf berichtjes plaatsen.
ik vind het in ieder geval een heel leuk blog omdat er niet echt veel persoonlijke blogs zijn.

i shoot love .
van de eigenaresse kreeg ik een mailtje of ik eens een kijkje wilden nemen op haar blog.
en ik vind het echt een heel leuk blog,
het is een beetje lifestyle blogje.
maar heel erg leuk.

veder vind ik van die bekende blogs zoals: beautylabmadamlotte & teskuh ook heel erg leuk.
maar ik neem aan dat de meeste van jullie die wel kennen.

wat vind jij nog leuke blog's? let me know!
下次再见