zondag 14 augustus 2011

make-up organizer update#1

het is alweer een tijdje terug dat ik mijn make-up organizer bij de action had gekocht. het leek mij wel leuk om 1 keer in de 2 maanden ofzo een soort update te doen. en er zijn al wel een paar dingen verandert ondertussen.
ik vond het wel leuk om daar nu al even een bericht over te schrijven.
als je meer wilt lezen, nou ja je kan beter zeggen voor meer foto's. want geloof me het zijn veel foto's.


de lip producten:

 je ziet 2 lipglossjes: eentje van de Sephora en eentje van Cien. de laatste heb ik gekregen van me tante. ik vind he heel mooi en natuurlijk voor een elke dag look. die van de Sephora zat in een verrassings doos die ja daar destijds kon kopen voor een 10. nu zien die der niet meer.

zit zijn op het moment mijn favoriete lippenstiften. de linker is uit de essence 50 girls reloaded. 02 I’m sailing. een heel mooi peachy kleurtje. de rechter is van miss sporty perfect colour lipstick 008 pink.
hij is heel goed gepigmenteerd




de face producten:
mijn concealer van de hema, essence mattfying compact power en me catirice blush stick zitten er nog steets in. de royal effem foundation en mijn hema oogschaduw basic zijn er nieuw bij gekomen.

de oogschaduws:
mijn Sephora palletje en de oogschaduw roller zitten er nog steets in. een oogschduw van royal effem en die van gosh
mascara's en eyeliners:
essence whoom booowm creamy eyeliner, essence oogpotlooden en de max mascara zijn blijven staan.
royal effem vet colour eyeshedow, maybelline New York the colossal volum express mascara, royal effem eyeliner, lancome oogpotlood en royal effem high performance colour mascara zijn er bij gekomen.
kleine en vergeten make-upjes:
hema wimperkruller, essence party lipgloss, een mini merkloos nagellakje(paars) en een zelfgemaakte lipbalsem.
het totaal  plaatje
zo zag ie er eerst uit

hebben jullie de make-up organizer al in huis gehaald?
下次再见