dinsdag 19 juli 2011

beautyhulpjes

nou wat moet je doen als je een lader in je panty heb, of een borstel die er voor zorgt dat je haar minder pluist, ik heb altijd altijd wel iets waardoor ik weer een blooper maak, zo kan ik me bijvoorbeeld ook altijd heel erg ergeren aan elastiekjes die halverwege de dag uit je haar gaan!
ik heb voor jullie even wat handige beauty gadgets op een rijtje gezet!
ik begin even met eentje die jullie misschien wel kenen!
als je een lader in je net nieuwe panty heb is dat hartstikke zonden,
maar ja kan er niet heel veel aan doen, alleen voor komen dat ie groter word, maar hoe doe je dat?
nou dat is heel simpel! met een topcoat(nagellak)  je smeert er gewoon een beetje mee over de lader in dan moet je het wel even laten drogen.


veder omdat ik best dik haar heb zakken elastiekjes altijd al heel snel uit bij mij,
totdat mijn moeder deze voor me kocht bij de kruitvat, er zitten een soort van ribbeltjes aan waardoor ze niet afzakken  en het werkt echt! dus echt een aanrader!


zoveel blogs hebben hier al over geschreven!
maar ik nu dus ook!
en ik heb heb ook en ben er super blij mee!
als je klitten heb voor je er niks van en dat is super handig met mijn haar!
ik ben er echt heel blij mee en het is zeker een aanrader!

wat vinden jullie handige beautyhulpjes?
下次再见