zondag 3 juli 2011

i need your help! + party nieuws!

I NEED YOUR HELP! ik heb vrijdag een klassenfeest, echt super leuk en heb er veel zin in, maar het thema is hollywood, en we moeten dus gaan als een echte hollywood acteur/actrice, en jaa ik dacht natuurlijk aan marilyn monroe<3, maar ja dat plan viel ook als snel weg aangezien....
ik geen JURK HEB!
en ja het is aanstaande vrijdag al en heb geen tijd meer om naar de stad te gaan, en heb het geld niet, dus dat heeft ook geen zin :(
dus ik dacht nou ik heb nog wel een paar jurkjes:

 

dit zijn dan ook echt de enige 2 jurkjes die (ik zelf) wel dress to impress vind,
maar welke moet het worden? & wie ben ik dan? 
iedereen uit me klas heeft zulke leuke kleding maar ik weet echt niet wat ik er bij aan moet,
dus ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!
als je tips heb, of een leuk goedkoop winkeltje waar ze hollywood kleren verkopen, laat het even weten bij de comment's of per mail! imperfectionisbeauty@live.nl

下次再见