vrijdag 15 juli 2011

hema V.S. catrice

als ik naar lieke van lexmond kijk in GTST, vind ik haar perfect roze wangen altijd prachtig! sowieso vind ik blush heel schatig staan bij mensen, zelf heb ik 1 blush, dat is natuurlijk heel weinig, maar elke keer als ik in de stad ben  kom ik zo veel leuke dingen tegen en dan denk ik, nee dat komt volgende keer wel, maar ja vandaar heb ik dus maar een blush(stick)
mijn stiefmoeder heeft er ook een paar, en ik ging eens even kijken of die van mij of die van haar beter is.
benieuwd? lees dan even veder.


de blushes die ik heb getest zijn die van de HEMA(01 blush wet & dry) en die van Catrice uit de papagena colletie. (blush  02 stick pink)
HEMA

Catrice
als aller eerst zit er natuurlijk al een groot verschil bij hoe je ze moet aan brengen, want de catrice blush stick is (zoals de naam al zegt) echt een stick, dus die breng je gewoon aan, en dan blend je ze uit met je hand en die van de HEMA echt met een kwast. maar opzich breng je het gewoon makkelijk aan.


ook kan je je blush natuurlijk op verschillende manieren aanbrengen, zoals je op dat plaatje hier boven ziet(bron: beautylab) zelf vind ik de linksen mooier, maar dat is heel persoonlijk.
hier heb de HEMA blush op

hier heb ik de Catrice stick op.

ik zal ook binnenkkort nog een foto plaatsen waarin ik ze draag in een look.

wat is jou favaorite blush?
下次再见