vrijdag 1 juli 2011

DIY Aspirine Masker


ik vond op beautylab.nl een masker tegen acne, of tuwel tegen puistjes en onzuiverheden. zelf moet ik toch echt toegeven dat ik niet heel veel last heb van puistjes, maar soms kom ik er toch wel een paar tegen waar ik dan zo snel mogelijk van af wil, waardoor ik er meesten al 's avond's voor ik ga slapen even een beetje tandpasta op smeer, maar toen vond ik dit artikel op beautylab en dacht laat ik het eens testen, het al een tijdje geleden dat Serena het heeft geschreven maar ik had de goeie aspirine niet in huis.


LET OP: je hebt wel aspirine nodig die ongekookt zijn(waar dus geen film laagje op zit)
als je niet precies weet wat ik bedoel moet je even op de verpakking kijken of het vragen in een drogist,
ze zijn bijna overal verkrijgbaar(kruitvat,DA,etos...)

how to do:
ik heb voor het masker zelf 1 aspirine gebruikt en 1 klein druppeltje water.(maar je moet even kijken waar jij het meeste last heb van puistjes en als dat er veel zijn zou ik 2 aspirine gebruiken in de plaats van 1)
je legt je aspirine in een klein bakje en daar doe je een druppeltje water op,
dan doe je er even niks mee en laat je het gewoon liggen net zo lang tot het een vloeibaar goedje is geworden
dit is vloeibaar genoeg

als het de goeie structuur heeft smeer je het gewoon op de plekken waar jij last heb van onzuiverheden/puistjes.
als ik puistjes heb zitten ze altijd op me neus of op me kin, dus daar heb ik het op gesmeerd.
het word na iets van 10 minuutjes hard en dan moet je het met lauw/warm water afspoelen.
het mag er een beetje raar uit zien maar
het werkt echt!

ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad!
met dank aan Anne voor de foto's

下次再见