maandag 18 juli 2011

winactie update

het is alweer een tijdje terug dat ik deze winactie hield,
en die liep tot 15 juli maar om heel eerlijk te zijn was ik hem alweer vergeten,
er hebben in totaal 3 mensen mee gedaan, en die krijgen er allemaal 1 thuis gestuurd, dus alvast gefeliciteerd, maar ik g voorloopig geen winactie's meer houden omdat,,,
,,,je daar voor echt veel bezoekers moet hebben, en mijn blog word wel al aardig bekeken, maar toch nog niet genoeg,

maar de3 winaar's heb ik een mailtje gestuurd en dat zijn: Britt, Nina en iemand die graag anoniem wil blijven,
dus als jullie mij een mailtje sturen met daarin jullie adres gegevens en jullie voorkeur zal ik ze zo snel mogenlijk verzenden!
en ik las in het mailtje van Britt en Anonieme persoon dat ze de ipod boxjes niet hoeven dus die gaan naar jou Nina!

dit vond ik ook het leukste screenshot en die kwam van Britt:

deze vond ik erg grappig! en kwam volgens mij uit de what's in my bag filmpje



ik hoop dat jullie het begrijpen!
下次再见