dinsdag 19 juli 2011

party looks

ik heb nu 3 klassenfeesten gehad dit school jaar, en het leek mij wel leuk om  jullie even mijn looks te laten zien hoe ik er uit zag!
het zijn vrij natuurlijke looks en ik hoop dat het duidelijk te zien is op me foto's, de foto's zijn niet alleen van mij maar ook van Nynke(ik deel me blog met haar)
 ik begin met het eerste klassenfeest, dat is gelijk mijn eigen,
die hield in september 2010. hij was echt heel leuk, het thema was gala dus we moesten er allemaal wel een beetje netjes uit zien.
de jongens kwamen zelfs in smookings! echt geweldig om te zien was dat.
maar ik zal maar even de foto laten zien.

nynke bij gala

ze had een hele mooie rode handmade jurk aan! door haar oma gemaakt! en ook een mooie bloem in der haar, de kleur van haar jurk past perfect bij de kleur van haar bril!


Op de foto zie je mijn make-up niet erg goed maar ik had mezelf opgemaakt, en mijn haar(ik was ginger xd) zat in een soort van knotjes op me hoofd, als ik me haar nog een keer zo doe zal ik er een foto van maken en die op me blog zetten. 
dan gaan we naar het hollywood feest!


Nynke ging hier als Marlyn Monroe en een van haar meest bekenden jurken zie je hier boven op een foto,
ze heeft een een soort van jurk aan met een hoepel rok, en Nynke heeft ook zoiets aan alleen dan met een gele rok, qua make-up had ze blauwe oogschaduw op er ogen en vel rode lipenstift. 


ik ging niet echt als iemand, maar trok gewoon mijn gala jurk aan met een zwart jasje er over heen,
ik heb helaas ook geen foto van mij alleen en me make-up is ook niet helemaal duidelijk maar ik ben opgemaakt door Anne van smile to the world. ze had zwarte cat eyes bij me gemaakt, en mijn haar heel mooi opgestoken!

en als laatste hadden we zaterdag nog een feest met het thema hippie,
ik heb dit keer geen foto van hoe Nynke er uit zag want het was haar eigen feest. 

ik heb een bloementje op me wang met een bloemetje en blauwe oogschaduw op, helaas kan je die ook al niet goed zien op de foto, veder heb ik een groote oorbel in met een bloem, ook hier draag ik weer mijn zwarte jasje met daaronder een t-shirt dat je in dit bericht kon zien.
veder had ik net als de vriendin naast me een zwarten band om me hoofd. ik droeg een rokje met bloemetjes erop en de schoenen die je kunt zien in dit bericht.

dit waren de outfit's alle feestjes waren heel erg leuk en ik heb net gehoord dat we er nog twee krijgen dus ik ben benieuwd! 

wat draag jij naar thema feestjes?
下次再见