woensdag 6 juli 2011

summer

ik ga in de zomervakantie op kamp,
ja dat ben ik al aan het begin van groep 8 geweest natuurlijk,
maar dit is zomer kamp! en dan ook niet zomaar een normaal zomer kamp, maar een musical kamp, ik ben hier terecht gekomen via een vriendin,
wil je meer weten? lees dan even veder!

www.mytheaterdreams.com is de website van mijn musicalkamp,
het is van 25 t/m 29 juli 2011, en word gehouden in utrechtseheuvelrug
ik heb er in iedergeval heel veel zin in, en deze paar dingetjes maken het alleen maar leuker!

- ik ga natuurlijk niet alleen maar samen met 2 vriendinnen,
-we krijgen les van BN'ers zoals:
alexandra Alphenaar(ze speelde Ronja in het vorige seizoen van GTST

Sophie Veldhuize(zij speelt met Noortje de hoofdrol in mary poppins)
Ruben Solognie(hij speelde in ONM)
 Rody Valk(werd 6de in vorig seizoen van Xfactor
en er komt nog een mistrey gast!
-je volg er gelijk allemaal crusen!

ik ben heel benieud en hoop natuurlijk dat het super leuk word!
gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie?

下次再见