maandag 11 juli 2011

ik geef toe!

vaak komen er uit school vriendinnen langs, en dan maak ik die wel eens op, of zij mij, maar dan word er ook wel eens gevraagd waar heb jij dat oogschaduw palletje vandaan? en ja dan moet ik natuurlijk wel toe geven dat ie van de action is! dus ja ik heb make-up van de action so what?
hier onder laat ik jullie even mijn swachtjes zien!


max is, like you maby know, het make-up merk van de action.
zelf heb ik alleen maar ooit een nagellakje gehaald bij de action,(die dit bericht) maar mijn nicht had een taart gebakken voor mijn vorige verjaardag, en daar had ze deze budget make-up opgelegd, als cadeau er bij zeg maar, en over sommigen ben ik erg te spreken!
dit nagellakje kon je gister zien in mijn
shoplog! hij dekt echt super goed!
op de foto heb ik maar 1 laag op.












op mijn linker oog heb ik de max mascara op
en op mijn andere een van essence.











de zwarte is het oogpotlood,
je moet wel een goeie dikke streep zetten, maar
het is een mooie kleur, & de licht roze is een
lip potlood.
het oogschaduw pallet wat ik heb van max



de bovenste rij van het oogschaduw pallet










de middelste rij van het oogschaduw pallet
en de onderste rij van het oogschaduw pallet.













de roze oogschaduw dekt het mist goed, en ik vind juist dat de nagellak heel mooi dekt.
wat heb jij aan make-up van de action?

下次再见