zaterdag 2 juli 2011

update



ik heb een paar dingetjes verandert op me blog en heb nog een paar nieuwtjes die ik aan jullie wil gaan vertellen
ik heb bijvoorbeeld nog een verslag van me musical beloofd,
en er is hier en daar nog wat verandert op me blog,
en dat ga ik jullie dus even allemaal vertellen in dit blogbericht!

als aller eerst sorry dat ik nog geen musical verslag heb!
maar mijn schoonzus heeft foto's gemaakt met haar camera en die zou ze op de computer zetten en naar me toe mailen dus daar moet ik even op wachten. veder heeft een moeder van iemand uit me musical groep gefilmd en achter de schermen foto's gemaakt en dat filmpje gaat ze op youtube zetten dus zodra die er op staat zal ik die ook op me blog zetten en de foto's moet ik nog binnen krijgen.

en zoals je ziet heb ik weer iets gedaan met me achtergrond,
en ja er word een nieuwe layout voor me gemaakt :)
eigenlijk ben ik altijd wel bezig met dingetjes veranderen aan me blog,
want dan denk ik ohh dit kan nog beter oh kijk zij heeft dat zo gedaan dat is ook leuk!
dus eigenlijk ben ik best wel een perfectionist! haha dus je zal wel zien dat er komende tijd dingetjes hier en daar veranderen!

tot zo ver de huishoudelijke mededelingen voor nu.

下次再见