zondag 10 juli 2011

shoplog met Anne

dit bericht stond eigenlijk voor gister op de planning, maar het word toch vandaag!
gister ben ik met Anne(smile to the world) naar H'sum geweest, we waren lang onderweg en hebben dan ook super leuke dingentjes gekocht!
en ik vind ze allemaal echt te gek!
daarom laten wij alles even zien in een filmpje en er staan natuurlijk ook nog wat foto's bij!




in het filmpje laten wij onze geshopte spulletjes zien!

dit zijn mijn favoriete beautyaankoopjes!

(links)starry sky 1,50. (rechts)soft light 1,50.


sephoro laqu: 2,70(vanille) catrice lakje: 2,50(am i a blue or green)
max lakje: 0,80(black)

catrice blush stick: 3,50(pink), hema
wimperkruller: 2,00 , hema oogschaduw
basic: 3,25


creme essence: 1,99
action masker doekjes: 1,35
action reinigingsdoekjes 0,85

bodyshop: cherry scrub 3,00
met kersen pitten!

in totaal was ik voor 78,65 euro aan kleren kwijt
ik heb 8 kledingstukken gekocht.
h&m divided: bijoux: 4,95

action make-up organizer: 2,50
dit was het foto verslag van al mijn geshopte spullentjes!
wat ik wel nog even kwijt wil is dat er zaterdag sale was, dus B.V. de pieces lakjes kosten nu ook minder dan normaal en bij de H&M heb ik wat sale artiekelen gekocht.
over de make-up organizer zal ik morgen ofzo nog een bericht plaatsen hoe ik hem hem ingedeelt en wat er in zit. dus daarvoor moet je morgen even kijken als je benieuwd ben.
in totaal was ik voor alles 110,90 euro kwijt aan al mijn leuke spulletjes.
hebben jullie nog geshopt?

下次再见