maandag 18 juli 2011

mijn eerste berichtje

ik weet niet of jullie het nog herinneringen maar een tijdje terug schreef ik dat mijn vriendin Nynke af en toe ook berichtjes zal gaan plaatsen op me blog!
en hier is haar eerste berichten waarin ze wat meer over haar zelf verteld.



allo iedereen, 
zoals jullie waarschijnlijk al weten is yara niet meer de enig blogbeheerder maar heeft ze er iemand bij, en dat ben ik nynke ik zit bij yara in de kals en hou net als zij van shoppen opmaken en al dat soort dingen!
iets over mij zelf:
ik ben 11 jaar ga naar de middelbare ik speel piano en mijn sport is klimmen, verder hou ik van tekenen en acteren.
en als ik bij yara ben gaan we vaak met de make-up en dan maakt zij mij op of ik haar.
ik vind het erg leuk om looks te maken dus je zult me wel vaker zien in een filmpje.
er zullen ook berichten van mij komen maar nog steeds het meest van yara.
ik hoop dat jullie het leuk vinden en mijn looks ook mooi vinden.
nouja dat was het wel zo'n beetje.

groetjes nynke en tot een volgend filmpje of bericht.

ik hou zelf ook een blog bij: www.nynkeweb.blogspot.com