zaterdag 16 juli 2011

I love the smell of perfume

mijn stiefzus werkt bij de Ici Paris, en ze krijgt daar ook af en toe een geurtje mee, en sowieso vind ik dat al heel gaaf, maar laast zag ik een op er kamer staan(EAU SO FRECG  DAISY BY MARC JACOBS) en ik ben echt verlieft! alleen al op het flesje, hij staat nu ook op mijn kamer(geen idee hoe ie daar komt) en stiekem ruik ik er vaak even snel aan! i love it!


de dop ziet er echt heel mooi uit met allemaal bloemen erop. en het is heel mooi afgewerkt met een goude stip in het midden.
de DOP!
als dit niet mooi is weet ik het ook niet meer! over de hele dop zitten bloemen! witte, zacht roze, en  een gele bloem op de voor kant. op het plaatje ziet de gele bloem er iets veler uit dan in het echt.
EAU SO FREASH is een heerlijke zoete maar toch frisse geur, je ruikt er iets van citroen in. echt heerlijk!
het flesje zelf heeft meer een zacht roze kleur. ik vind het echt een super flesje om te zien.
Marc Jacobs heeft nog veel meer geuren in de daisy lijn.
deze bijvoorbeeld: 
deze die mijn stiefzus dus heb


in the air




eau so fresh
dit vind ik de mooiste flesjes haha alleen wij(me stiefzus) hebben de eerste.
van sommige weet ik de namen daar staat het dan ook onder maar die andere kon ik niet vinden.
dus als ik ze ergens tegen kom zal ik ze der als nog onder zetten! 

wat is jullie favoriete parfum?
下次再见