woensdag 20 juli 2011

Tag: Talking about beautybloggin

ik had vanochtend dus mijn musical,
en heb niet veel tijd om een uitgebreid bericht, dus dacht ik dan maar even tijd voor een tag. deze vond ik op Teskuh's blog, en ik vond het wel een leuke tag.  Teskuh heeft hem ook weer van een ander, maar er staat vragen in de TAG waarvan ik er een paar wel kan beantwoorden.


Waarom ben jij een beautyblog begonnen? eigenlijk komt het door een vriendin van mij namelijk Anne, zij volgde beautylab en ander blogs al heel lang en toen begon zij er ook een, en ik volgde!


Hoe kom je aan de naam van je blog? nou Anne en ik zaten samen een naam te bedenken voor me blog en opeens begon ik over Marlyn Moenroe, en toen kwam zij op deze naam, ik vind hem echt heel mooi! dus bedankt Anne!


Wie werken er allemaal mee aan je blog? Nynke en ik, veder niemand, ja soms maakt een vriendin foto's van me enzo, maar de berichten schrijven we zelf, en af en toe geeft mijn moeder wat tips.


Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan? overal en nergens, soms ben ik gewoon me nagels aan het lakken en dan schiet een bericht opeens te binnen, maar ook van andere beautyblogs, en alles wat ik zie.


Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie? beautylabsmile to the worldteskuh madamlotte


Krijg je weleens negatieve comments? soms merken mijn bezoekers wel is hier en daar foutjes op en maken ze opmerkingen, maar ik vind het meestal alleen maar handig en leer er van, cuz hé, nobody is perfect.


Plaats je iedere dag een nieuwe post? de laaste weken gaat het goed, en ik probeer het wel, maar het lukt natuurlijk niet altijd, maar ik doe erg me best.


Wat voor een soort layout heb je? En heb je hem zelf gemaakt? ik heb om heel eerlijk te zijn geen idee wat voor layout ik heb. ik heb hem ook niet zelf gemaakt dat heeft Anne voor mij gedaan, zij is veel creatiever dan ik en is er ook gewoon beter in, ik ben wel heel blij met m'n layout, maar wil misschien binnenkort toch een nieuwe.


Hoe lang doe je ongeveer over een artikel? over dit artikel heb ik tot nu toe 15 minuten gedaan, dat valt best mee want over de meeste artikelen doe ik 20 a 30 minuten, en als er een filmpje bij zit zelfs langer, want die moet ik maken en dat alleen al duurt meestal 20 minuten, dan uploaden naar youtube (hoog uit 10 minuten) plaatsen op me blog met de foto's en alles. en je ik probeer welke goeie foto's in mijn berichten te zetten dus eigenlijk doe je best lang over een artikel. 


hoeveel unieke bezoekers krijg je? per maand of dag? uhmm zondag had ik 137 bezokers en dat is het meeste in een dag! ik ben daar echt heel trots op:) en vorige maand had ik 783 bezoekers.


Heb je  in het echt contact met andere beautybloggers? eigenlijk alleen met Nynke & Anne, ja af en toe stuur ik wel eens een mailtje naar andere blog's en krijg ik antwoord terug, maar met hun heb ik echt persoonlijk contact. ik kenden hun dan ook al voor ze hun blog's hadden.


dit was de TAG! ik tag Anne, & Nynke.
veder als je een blog heb mag je hem natuurlijk ook gewoon over nemen!


wat vind je van mijn antwoorden?
下次再见