dinsdag 12 juli 2011

gosh review

het is alweer een tijdje terug dat ik aan gosh ''vroeg'' of ik producten mog reviewen, hun antwoord daar op was ja, dus nog geen week later had ik de producten al in thuis, en daar ga ik eens even een review over geven.




de producten die ik thuis gestuurd heb gekregen zaten gewoon in bovenstaande envelop,
ik had het om eerlijk te zijn niet verwacht dat ze in een envelop zoude komen maar toch is het zo,
ik kreeg 3 producten toegestuurd namenlijk: een lippotlood, een oogschaduw palletje & een nagellakje.
ik vind alle drie de producten super gaaf en de nagellak denkt heel mooi.





het is een paarse met glitters
hij dekt heel goed & mooi

het oogschaduw pallet
het lippotlood
het lippotlood
de oogschauduw, de swachtjes
heb ik gewoon met mijn hand gemaakt.
下次再见