zondag 3 juli 2011

Fresh mint cosmetics

ik was aan het zoeken naar een site waar ik online niet al te duren make-up kon bestellen. en uit eindelijk kwam ik uit bij deze site,
heel veel dingen zijn home made, bijna alle verzorgings producten zelfs'
Maar ze verkopen ook veel make-up!
Daarom heb ik gister avond ook even wat dingetjes uit gezocht om te bestellen.
ik kwam echt heel veel leuke dingetjes tegen op de site, maar op het moment heb ik niet heel veel geld en ik ben ook nog even een beetje aan het sparen, of tuwel ik kon niet heel veel geld uitgeven.
toch heb 9 artikelen weten te scoren voor: 15,80. geen geld dus,
helaas komen daar nog verzend kosten bij.
als je B.V.  alleen een oogschaduw pallet besteld word die door je brievenbus gegooid en moet je 2,50 aan verzend koste betalen, ik heb wel wat meer en ook wat groteren dingentjes besteld en moet dus 6,50 aan verzend koste betalen dus in totaal ben ik 22,30 kwijt,
wat als nog niet duur is want als deze producten in een winkel verkrijgbaar waren was ik waarschijnlijk meer kwijt. maar genoeg over de prijzen, ik ga even met jullie delen wat ik zowel ga bestellen.

zoals je ziet is het heel lux verpakt!

als aller eerst heb ik een masker gekocht,
ik vind het natuurlijk heel leuk om ze zelf te maken maar als ik ooit eens in een luie bui ben kan ik deze gewoon makkelijk gebruiken. 
dit masker heet  My Beauty Diary Black Pearl Mask 
My Beauty Diary Black Pearl Mask herstelt de elasticiteit van de huid. Dit masker is geschikt voor alle huidtypes met name de doffe huid. Dit masker herstelt elasticiteit van de huid. deze waren 1,95 per stuk.
dezelfde heb ik nog gekocht alleen dan met chocola en dat verstevigt de huid. de naam van deze is 

My Beauty Diary Black Cherry Chocolate Mask en ook deze was 1,95 per stuk




als 2e wilden ik dit masker wel heel graag eens proberen, dus alweer een masker,
dit masker is als het goed is wat makkelijker aan te brengen, kijk maar naar de afbeelding rechts. dit masker hebben ze de Do-it-yourself sheet mask genoemd.
Do-it-yourself sheet masks zijn samengeperste, papieren maskertjes die je in combinatie met een zelfgemaakte (masker) vloeistof kunt gebruiken. De maskertjes zijn samengeperst tot een klein pakketje. Wanneer het masker met vloeistof in aanraking komt zet het uit en kun je het masker op je gezicht aanbrengen! deze maskertjes waren 0.49 cent per stuk, ik heb er 4 besteld


Oumeidie 48 Colors Eyeshadow Palette #2

ze hebben heel veel oogschaduw paletten, groten, kleinen & losse,
deze stond natuurlijke bij de groten, en zoals jullie misschien wel weten hebben mijn meeste oogschaduw's natuurlijke kleuren, daarom vond ik deze wel heel gaaf! dit 48 palette was 7,95
ik hoop dat jullie het
een beetje kunnen zien!





als aller laaste heb ik nog 2 budget nagellakjes gekocht! een zwarte en manicure pink.
deze waren 1,00 euro per stuk, ik heb ze in een sale besteld, maar normaal zijn ze 1,50 per stuk.
ik heb geen idee of ze goed dekken!

in totaal ben ik dus 22,30 kwijt! 
ik ga ze morgen bestellen en ze zijn ongeveer binnen 1 a 2 werkdagen in huis dus ik ben benieuwd!
als je ook dingen wilt bestellen moet even naar deze site gaan!
ze verkopen zowel beauty als bad producten.

weet jij nog leuke webshops?

下次再见