vrijdag 16 september 2011

birthday wishlist

volgende maand is het mijn verjaardag, en ik heb besloten om dit jaar allemaal kleine leuke dingentjes aan mijn moeder te vragen, vandaag kwam ze al naar me toe met wat ik wilde hebben, nou ik zei dus, allemaal leuke, kleine, lieve, schattige, beauty dingentjes, en mijn moeder is goed in het uit zoeken van dat soort dingen! na de klik volgt een klein verlang lijstje!


mijn moeder had me nog een weekend de tijd gegeven om met ideeën te komen! en om heel eerlijk te zijn wist ik zelfs voor dit bericht niet wat ik moest vragen, maar als ik eenmaal begonnen ben met schrijven, ben ik ook niet meer te stoppen. ik denk trouwens dat ik vooral beauty dingentjes wil hebben, bij voorbeeld, een mooi blush een een sleek pallet ofzo!


♥ ik wil heel graag een sleek pallet hebben! het liefst die met de nude kleuren.
♥ iets waar ik me make-up stash in kwijt kan!
♥ 1 make-upje van MAC of Chanel!
♥ toilettas
♥ een mini make-up tasje voor school
♥ een tas
♥ een make-up tafel
♥  leuke spullentjes voor in me kamer
♥  meer make-up
♥  een stijltang
♥ armbandje's
♥ keting's
♥ maskertjes
♥ make-up kwasten
♥  een camera


die laaste vraag ik aan me vader( gescheiden ouders hebben zo zijn voordelen)
de meeste dingen die ik hier heb opgeschreven, zijn niet van levens belang, maar vind ik gewoon leuk om te krijgen,
en aan me moeder vraag ik ook nog wat anderen dingen die er niet bij staan, maar zoals die armbanden en keting en make-up enzo waren gewoon tips voor vriendinnen!
dit was alweer het artikel voor vandaag! ik hoop dat jullie het leuk vinden, als je nog cadeau tips heb laat ze weten bij de comments!


wat heb jij voor je verjaardag gehad?
下次再见