donderdag 29 september 2011

Tag: hoe nep ben jij?

heee lieve meiden<3, ik kreeg van een meisje uit me klas te horen dat ik een tijdje niks ging posten. en om heel eerlijk te zijn heb ik het blogger echt heel erg gemist afgelopen dagen, dus besloot ik weer lekker veder te gaan, en ik kom even in met een TAG! ik vond deze op teskuh´s blog. en vond hem super leuk! lees snel even veder als je benieuwd ben!


Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
nee en zal ook nooit gebeuren ook, aangezien ik flauwval bij alles wat met bloed, ziekenhuizen, prikken en alles wat in die categorie valt. wel handig als je geen zin hebt in biologie haha.


Gebruik je valse wimpers?
soms! ik draag ze natuurlijk niet naar school, maar in een look of voor een feesje vind ik het wel echt leuk.
ik heb ook wel een paar in me la liggen!




Draag je een weave of extensions?
neee, ik moet wel bekennen dat ik best graag exensions zou willen hebben maar het is lastig voor mij op mijn krul en of goede kleur te vinden, en vaak zijn ze dan ook heel duur( denk aan boven de 100 euro)
bovendien is het niet echt nodig omdat mijn haar vrij lang van zichzelf is.


Gebruik je iedere dag make-up?
naar school vaak wel, maar in het weekend niet, en naar school doe ik vaak alleen mascara en/of oogpotlood, en als ik erge wallen heb ook concealer.


Zou je een cosmetische operatie overwegen?
neee, zoals ik al zij val ik snel flauw, en ik vind alleen me neus een beetje groot maar veder ben ik ook vrij te vreden met mezelf.




Kun je nog zonder make-up?
neee nooit, al geef je me 500 euro als ik al me make-up weg doe, ik zal het noooit doen. 
alhoewel voor 500 euro kan ik wel weer nieuwe make-up kopen, hahah!


Draag je nepnagels?
ik heb wel 2 pakkjes met nepnagels liggen, maar ik heb ze nog nooit opgehad.
misschien als ik ooit een paar vind die er mooi natuurlijk uit zien voor een goedkoop prijsje?


Verf je je haren?
ik heb me haar een keer geverft met een spoeling, rood! ik vond het een hele mooie kleur maar vind me blonden haartjes toch echt mooier. dus voorlopig niet nee!


Ga je onder de zonnebank?
nee, nog nooit gedaan en niet van plan ook. ik heb wel eens zelfbruinende creme gebruikt.


Gebruik je selftanners?
heel af en toe in de zomer, maar niet vaak want ik vergeet altijd een paar vlekken en dan zie je van die witte streppen.


Heb je tattoo’s?
op me (bijna) 13de? haha me vader zou flippen. neeee zit er niet in, alhoewel ik de tattoo die Serena op er voet heeft wel erg mooi vind, zou ik er zelf geen nemen door mijn naalden angst.


dit waren de vragen, ik het valt wel mee met hoe FAKE ik ben toch?


hoe nep ben jij?
下次再见