donderdag 22 september 2011

luchtjes van de action

zoals jullie vast wel eens hebben gezien in mijn shoplog's/haul's, heb ik een aantal(2) luchtjes van de action, vandaag wil ik jullie daar wat meer over vertellen. ben je benieuwd? lees dan snel veder.


eerst even wat basis dingetjes: de luchtjes van de action staan gewoon bij de cosmetica produten, en de testers staan gewoon overal verspreid, dus je moet wel opletten dat je het goeie luchtje pakt.
ik heb veder een heel gevoelige huid en krijg daarom snel last van vlekjes in me nek. dat heb ik nog niet bij deze luchtjes.

het eerste luchtje: forbidden love.
dit luchtje is best zoet, en ruikt heel lekker naar perzik.
ik vind het een mooi flesje, alleen de doos waarin het verpakt zit is wel erg groot.
deze koste 2,99
het tweede luchtje,
deze ruikt en lijkt heel erg op een luchtje van burberry.
een meisje uit me klas heeft daar een luchtje van en ze zij dat deze precies het zelfde ruikte,
aleen zijn deze wat goed koper.
deze koste 1,60

wat vinden jullie van de luchtjes van de action?
下次再见