dinsdag 20 september 2011

help puistjes!


Lieve lezeressen van 'Imperfection is Beauty',
Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Anne, ik ben een vriendin van Yara.
Ik zou graag zelf een blog willen maken, maar eerst
hadden Yara en ik het plan om uit te testen wat jullie van mijn
bericht vinden.
Lees maar verder voor het bericht over de Garnier Skin Naturals anti-mee-eters product.


Iedereen heeft er wel eens last van: Puistjes. 
Maar gelukkig bestaan er producten om ons te helpen om dit te vermijden!
Twee dagen geleden ben ik naar de stad gegaan om wat beauty producten te kopen, 
en ik kocht dit product omdat ik last heb van mee-eters.

De reinigingsproducten van Garnier-Pure zijn speciaal ontwikkeld om te helpen onzuiverheden
te bestrijden.

Is de grondige reinigingsgel iets voor mij?
Ik zeg ja, als je huid last heeft van mee-eters, als je huid gemengd tot vet is, en als het een
grondige reiniging van de poriƫn zoekt. Het product is perfect om het gezicht dagelijks te reinigen
voor een gezonde huid.

Hoe moet ik dit gebruiken?
Je brengt het aan op een vochtig gezicht. Licht masseren met een washandje, vooral op het voorhoofd,
neus en kin. Spoel je huid daarna goed af met lauw water.
Er zijn ook nog andere Garnier Pure producten die je hierna kan gebruiken om je gezicht extra goed te verzorgen.
Succes!

Mijn resultaat:
Ik heb elke avond en ochtend mijn gezicht gewassen met dit product, 2 dagen.
Binnen 2 dagen zie ik al een groot verschil.
Mijn huid zat vol met mee-eters.
Maar nu? Nu is mijn huid een stuk mooier.
Natuurlijk kan niet alles in 2 dagen weg zijn.
Ik ben benieuwd hoe het over een week is.

Kennen jullie dit product al?
liefs Anne<3