zaterdag 24 september 2011

personal update #1

haaii lieve meiden, vandaag even een ander bericht dan beauty, fashion of lifestyle, namelijk een personal update.
ik ga jullie niet dit bericht even mijn hartje luchten.



afgelopen weken, ben ik zoals jullie waarschijnlijk wel weten, voor het eerst naar de middelbare school gegaan. en ik heb het er echt heel erg na me zin, ik heb een super lieve klas, met een paar meiden die ik echt geweldig vind, vooral Anne, (niet van sttw) is echt een lieverdje, ik kan haar echt alles vertellen, en ben blij dat zij bij mij in de klas zit!

thuis gaat alles ook nog steeds goed, ik maak gewoon ruzie met me broer haha er is dus niks verandert<3.

alleen iets wat minder goed gaat is tussen mij en Anne,zoals jullie misschien al hebben gemerkt werken we ook niet meer echt samen, ik ga niet uitleggen waarom want dat weten we allebij heel goed.
alleen wat ik wel even kwijt wil is dat als je elkaar al bijna 13 jaar kent, en dan de een oppeens geen vriendinnen meer wil zijn, stelde de vriendschap van haar kant blijkbaar weinig voor.
maar ik mis er wel:(

als je nog wat persoonlijke vragen heb, stel ze per mail: imperfectionisbeauty@live.nl
下次再见