maandag 12 september 2011

uitslag: winactie KIKO


vandaag heb ik de uitslag voor jullie! ik vond het heel moeilijk om te kiezen, vandaar heeft het wat langer geduurt. als je niet hebt gewonnen, het spijt me heel erg, ik vond iedereen hun look mooi, maar die anderen waren net iets mooier. ik hoop dat jullie dat wel begrijpen. na de klik zien jullie de namen van de 2 winaars!








als je niet wint... er komen nog zat andere winactie's over een maand komt er een van royal effem en als je enmaal een keer wint, is de kans dat je volgende keeer weer wint kleiner.


je wint:
een velle oogschaduw, een nagelak en een nude oogschaduw.

de winnaars:
Anne Visser. gefeliciteertd!
je hebt het heel goed gedaan, en werkelijk waar alles uit de kast gehaald, nagels, kleren, make-up.
ik hoop dat je hiermee je stash wat weet uit te breiden en het leuk vind!

Dajenne. Gefeliciteerd!
Dajenne heeft al een paar keer reclame gemaakt voor m'n winactie.
wat ik heel erg lief van er vind. veder had ze een heel mooi verhaal verteld in haar video, en ze had haar lippen heel mooi opgemaakt. genoeg redenden om te winnen.
ook jijn ontvangt het pakketje!

voor de niet winaars:
ik wil jullie als nog bedanken voor het mee doen.
en blijf gewoon proberen!

winaars:
als jullie dit lezen,
zouden jullie dan even contact met mij willen opnemen?
als je een mailtje stuurd met je adres gegevens naar: imperfectionisbeauty@live.nl
dan komen de pakketjes zo snel mogenlijk naar je toe!

zijn jullie blij met de prijzen?
下次再见