dinsdag 20 september 2011

make-up organizer update#2

het is echt heel stom, maar ik verander mijn make-up organizer echt heel vaak. zondag was ik me make-up een beetje aan het uitzoeken enzo, en toen dacht ik, deze gebruik ik veel meer dan die, dus ging ik me make-up organizer weer veranderen. na de klik zie je het resultaat.





hier boven zie je de lip producten staan. helemaal rechts staat een cover stick van de Etos, daarnaast staat een lipbalsem, daarnaast mijn favoriete lipstick van royal effem, daarnaast een vel roze van miss sporty en link mijn aller dierbaarste uit de essence 50 reloaded collectie nummer 1 i'm sailing

mijn favoriete foundation van essence zit er ook in. samen met een oogschaduw basic van de hema, de catrice blush stick uit de papagena collectie en de concealer van KIKO.




qua palletjes( + een lipbalsem) is het niet heel bijzonder wat er in zit.
je ziet een quarto pallet van royal effem, een duo van lancome en een creamy eyeliner uit de essence whoom boom collectie. ojaa en veder zit er nog een lipbalsem in van de douglas uit de i love collectie, dit is de i love blackberry en raspberry.


in het middelste vakje zitten de tools, een groten poeder kwast, een klein blush kwastje, 2 oogschaduw kwasten, en nog een eyeliner kwast. en mijn wimper kruller van de hema niet vergeten!



op de foto hierboven zie je een lipgloss van KIKO, een mascara van KIKO, een mascara van maybelline  en veder nog wat oog potloden, en wenkbrauw potloden.





uhm jaa op de foto hier boven zie je niet echt hele bijzondere spullentjes, wat kwastjes waarmee ik swaches maak, een eyeliner van royal effem en een mini nagellakje.

dit was mijn update alweer, ik heb de make-up organizer voor 2,59 van de action gekocht.
als je nog vragen heb, stel ze bij de comments en ik zou ze beantwoorden!

wat staat er bij jullie in je make-up organizer?
下次再见