zaterdag 10 september 2011

tag: ben jij een echte beautyfreak?

vandaag weer een tag voor jullie, deze vond ik op http://charrcuraacao.blogspot.com/. echt een heel leuk blog! maar ik ga hem in iedergeval even van haar over nemen want vind het echt een super leuke tag! dus als je mijn antwoord op de vragen wil weten, lees dan even veder!



Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
okee nou moet ik wel even denken hoor! Ik zou denk ik een heel mooi oogschaduw pallet willen zijn met veel kleurtjes. Geen 88 pallet, maar gewoon zo een als die sleek pallets, die vind ik heel mooi, met mooie nude kleurtjes het liefst!


Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
als het gaat om vriendinnen waarmee ik ook echt winkel en zo, eigenlijk maar twee. Een meisje uit me klas, en Anne, mijn andere vriendinnen houden ook wel van make-up, maar die kunnen wel een kruitvat overslaan, en ja ik kan dat nou eenmaal niet.


Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
heel lang geleden, dat was met Anne en het was nagellak, veder kan ik niks weggooien, echt niet, zelf mijn kapotte oogschaduw’s bewaar ik, je weet maar nooit waarneer je het nodig heb. En afscheid nemen is moeilijk<3

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
uhhm, ik denk eigenlijk al van jongs afaan! Toen was het nog niet zo erg als nu, maar eens een make-up freak, altijd een make-up freak! Het kwam door mijn moeder, ze kreeg elk half jaar de nieuwe collectie binnen, en ik mog dan altijd wat van de ouwe hebben, een goed begin voor een stach zal ik zeggen!

Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord? oehh dat ligt er aan wie het is, als het bijvoorbeeld een cute guy is hou ik me altijd een beetje in, je wilt niet te barbie pop achtig over komen) maar mijn vriendinnen zien het toch wel liggen in me kamer, dus dan kan ik net zo goed eerlijk zijn toch?


Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?

te vaak, zullen we het daar op houden? Nee okee en kleine uitleg dan: eigenlijk een keer per week, en waarneer heb je nou echt iets nodig? Bijna nooit! Bijvoorbeeld, 3 weken terug, had ik een look gezien met bruine mascara, ik bruine mascara kopen, terwijl ik er al een heb, en dan maak ik die look vervolgens niet! Oh Oh Oh foei Yara toch!




Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
minstes 1 uur, als ik uit school kom, cheak ik op me ipod gelijk alle beauty blogs die ik volg, dat doe ik ook voor ik naar school ga en na bed ga! Na het eten, kruip ik meestal nog even achter de computer, om leuke informatie of weetjes te zoeken, en natuurlijk berichtjes op me blog plaatsen!



Wat is je favoriete make-up item?
de laatste tijd zijn dat echt skin products, ja ogschaduw vind ik ook nog heel mooi, maar toch vooral blushes en foundation! En dan vooral die blushes!

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
nou je komt bijna altijd wel producten tegen die je graag wil hebben, ik tenminste wel, maar iets waar ik 
raag een 88 pallet van de Boozy shop.
helemaal weg van ben, is een heigenlijk wil ik ook nog heel graag een blush van Chanel, en dat sleek pallet  met die nude kleurtjes vind ik ook heel mooi, maar ik wil ook heel graag een 88 pallet.
hihi maar ik moet nog even sparen!



wat vonden jullie van de tag?
下次再见