vrijdag 9 september 2011

royal effem!'

zoals jullie misschien wel weten is royal effem het merk dat me moeder verkoopt.
ik heb van degene die mijn moeder haar producten van Royal Effem geeft, een etuitje    
gekregen, maar daar in 2 super leuke producten, waar ik jullie graag een soort van review over wil geven! die volgt na de klik<33





zoals je ziet is dit een paarse mascara, hij is heel goed mooi, en op je wimpers zie je hem ook goed.
je moet voor veel volume er wel een paar keer goed over heen gaan, maar dan zijn je wimpers wel mooi lang, zonder dat ze klonterig worden.



er zat ook een eyeliner bij. van die ben ik helemaal weg!
zoals je ziet is het een dun zwart kwastje, waardoor je hem heel makelijk en snel aanbrengt.
hij is heel goed gepigmeteert, waardoor ie na een keer er al goed opzit.
ook droogt deze eyeliner snel op en blijft lang zitten.

wat vinden jullie van deze producten?
下次再见