dinsdag 13 september 2011

nails: Catrice 490 iron mermaiden


Catrice lakjes, weinig geld, mooie kleurtjes & goeie dekking! om al deze reden ben ik en de meeste van mijn lieve volgers ook, weg van deze lakjes,  omdat ze zo goed dekken en budgetproof zijn, heb ik er ook veel van. en ook vandaag wil ik er weer een met jullie delen.




490 iron mermaiden.

dit is mijn laatst gekochten lakje.
en ik ben er helemaal weg van. het heeft iets metallic achtig, hij heeft allemaal kleurtjes( roze, olijf groen grijs...), en aan de hand van hoe je hem in het licht houd, welke kleur die is.

wat catrice zegt over dit lakje:
Gegarandeerd een wow effect: ultieme intensiteit, ultieme glans en ultieme dekking – nu met 14 nieuwe nagellakken! Met slechts één streep van het speciale professionele kwastje worden nagels de ultieme high fashion accessoire van dit seizoen - voor elke outfit en  elke stemming. Formaldehydevrij.


mijn mening: 
ik vind het echt een heel mooi lakje, en het heeft allerlei kleurtjes: paars, grijs, olijfgroen etc.
net als alle andere catrice lakjes is deze perfect gedekt binnen 2 laagjes.
en deze kost 2,49.


op me nagel op de foto lijkt die meer groen, maar het licht aan het licht. want terwijl ik dit typ is ie weer paars.


wat vinden jullie van dit lakje?
下次再见