vrijdag 23 september 2011

de nieuwe LE van essence

gister had ik al over de nieuwe limited edition van Catrice geschreven, maar vandaag ga ik jullie ook nog even over die van essence schrijven, deze heet vampire's love,en  deze vind ik nog gaver dan die van Catrice, ik weet natuurlijk niet of deze van goeie kwaliteit is, maar ik wil jullie in iedergeval even laten zien wat er allemaal bij zit, benieuwd?
lees dan snel veder!




ook bij de LE van essence zit een oogschaduw pallet, deze bavatten allemaal veel shimmer, ik vind hem wel heel mooi, ze verkopen deze voor 3,79.

naar volumizing lash powder ben ik echt heel benieuwd,
dit moet je op doen voor je mascara gebruikt, en dan worden je wimpers dus nog langer.
deze word voor 2,99 verkocht.

deze lipstain verkopen ze in twee verschillende kleuren, 01 bloody marry en 02 true love,
ik weet helaas niet hoe deze kleuren er uit zien want dat heb ik niet kunden vinden. 1,99

er zit ook een zacht roze blush bij, deze heeft een creamy structur.
de verkoop prijs is 2,49

deze lijkt me heel mooi voor een feestje ofzo.
voor maar 2,99

er zit een luchtje bij! deze lijkt me echt heel lekker deze is te koop voor 6,99


de nagellakjes die er bij zitten zijn verry shinny, deze zijn 1,79 per stuk.

wat vinden jullie van deze LE?
下次再见