woensdag 21 september 2011

Tag: nagellak

vandaag heb ik weer een tag voor jullie, namelijk de nagellak tag! ik werd getagd door Claire, dus ik moest hem wel maken,  goed als je benieuwd bent naar de vragen, lees dan snel even veder.



1. uit hoeveel nagellakjes bestaat jou stash?
52! ik had ze gister nog geteld!

2. van welk merk heb je de meeste lakjes?
Catrice, ik heb er ook best veel van essence maar dat is allemaal uit verschillende colletie's.

3. wat is de meest voor komende kleur in je stash?
uhmm, ik heb best veel verschillend, ik denk blauw of roze.

 4. Zijn er kleuren/finishes die je niet hebt?
jaa, ik heb niet echt groen of geel, misschien moet ik daar volgende keer eens naar kijken!


5. welke kleur/naam draag je het meest?
op dit moment vooral donderen tinten, zoals iron mermaiden van Catirce, of een bruinen van KIKO.


6. van welk lakje vraag je je af waarom je hem nog niet heb weggegooit?
van geen een eigenlijk, ik heb best veel lakjes die ik niet zo vaak draag, maar weggooien kan ik niet! hihi


7. gebruik je altijd een base coat?
nee eigenlijk niet, wel altijd een topcoat, maar heel soms een base coat.


8. gebruik je een topcoat?
ja altijd, dan blijft het langer zitten, nu ben ik opzoek naar een matte!


9. werk je liever met stempels of met de losse hand nail art?
stempels, want mijn handen trillen van zich zelf heel erg dus dan schiet ik altijd uit.




10. wat vind je de mooiste finish?
dat ligt er aan bij welke kleur. soms glitter of mat.

11. voel je je kaal zonder nagellak?
ja! ik vind dat ik hele lelijke nagels heb, daarom lak ik ze altijd.

12. hoeveel nagellak heb je afgelopen week gekocht?
5 geloof ik!

dit was de tag! ik tag Dajenne.

wat vonden jullie van deze tag?
下次再见