woensdag 14 september 2011

budget make-up: MAX blush

MAX is het make-up merk van de action. een tijdje terug konden jullie al in een shoplog zien, dat ik daar samen met Anne een oogschaduw had gekocht, maar gister heb ik daar uit school, ook nog een blush gekocht. op madam lotte had ik gelezen dat ze erg goed waren, en ook niet duur. dus na de klik volgt een kleine review.
bij de action verkopen ze allerlei cosmetica producten. denk aan: maskertjes, oogschaduw, oogpotloden, reinegings doekjes, watjes, haar producten ...etc.
ik was gister uit school wat spullentjes wezen halen, onder andere deze blush. ik ging hem meteen uitproberen.

je kan de producten niet swatchen in de winkel, ze zitten verpakt zoals je op de foto link boven ziet.

veder is de verpakking vrij simpel, op de achterkant staat de naam.
ik heb gekozen voor een wat zalf kleurje: 032 Rosewood.
het is een beetje een peachy oranje kleurtje, wel heel mooi.



ik was toen ik hem kocht echt heel benieuwd naar de kwaliteit van dit product, en wist niet goed wat ik er van moest verwachten. hij was maar 0,99 cent, maar hij dekt wel mooi.
de roze(die Lotte heeft) dekt iets beter, maar dit is een wat zachter kleurtje.
op de foto die je ziet heb ik de blush op gedaan.


wat vinden jullie van deze blush?


下次再见