donderdag 1 september 2011

Laaste vakantie update...

Hee lieve lezeresse,

Weer iets uit Italië,
Mijn laaste vakantie update yeah'
Morgen(vrijdag) rijden we rond 16:00 naar huis.
Dus dan zijn we zaterdag rond een uur of 11 of 12 thuis!

Ik heb hier zo veel leuke ideeën op gedaan voor me bloh,
En heb echt zin om naar de action, kruitvat & Eros te gaan haha;)
Maandag ga ik iets kopen om me make-up in op te bergen enzo.
Dinsdag weer school!

Ohh en nog iets:
Vandaag zouden we naar Milaan gaan,
Eigelojk gister al maar er was een vriend van me moeder & stiefvader uit Italië overleden dus hadden ze gister de begrafenis.
Maar het was vandaag heel slecht weer,
Dus dat ging helaas niet door.
Ik baal heel erg maar ja we Zijn nu naar een groot winkel centrum geweest en dat was ook leuk.
Zaterdag of zondag krijgen jullie shoplog'

Ennn over de winactie: je ontvangt 2 oogschaduw's te waarde van €4,90 & een nagellak T.W.V €2,50.
Per persoon & er worden 2 winaars gekozen.
Je moet in een filmpje of met foto's een back to school look maken,
Me volgen op twitter, Skype, blogloving & op me blog zelf.
En vertellen waarom je wil winnen natuurlijk!
Zijn best veel dingen maar je doet het niet voor niks, want met je deelnamen word je volgende keer als eerste op de hoogte gehouden van me winactie 's en ontvangt als je dan wint een extra prijsje! Dus nog een reden om mee toe doen:$
ik hoop dat jullie mee doen!
Alvast bedankt!

Liefs, Yara<33