donderdag 22 september 2011

de nieuwe LE van Catrice

misschien heb je dit ook wel gelezen op andere beautyblogs,
maar half oktober komt catrice met de nieuwe collectie,
ik vind hem nu al heel gaaf, als je er nog niks over heb gehoort, lees dan snel veder voor een voorproefje!


catrice brengt in de nieuwe collectie 4 paar oogschaduw palleten uit:
in elk pallet zitten 6 oogschaduw's 2 verschillende tinten blush/rouge en een klein kwastje en applicator. ze zijn 6,99


berlijn
ik vind dit echt een heel mooi pallet.
het heeft mooie bruine tinten, waarmee je een hele natuurlijke look zou kunnen maken.

Sydney
dit pallet bevat wat meer paars achtige tinten,
ik ga denk ik dit pallet kopen, want ik vind de bruinere tinten echt heel mooi.

New York
in new York zie je heel veel kleuren,
die zie je ook terug op dit pallet, groen, blauw paars.
ik vind dit echt een heel mooi pallet.

Londen
Ik hou echt van Londen<3 en ook van dit pallet,
de gele kleur link onderin vind ik echt heel mooi,
hihi ik ben blij dat deze LE half oktober uitkomt, want dan heb ik hopelijk veel geld na me verjaardag!
en ik vind deze kleuren op het pallet natuurlijk heel mooi.

natuurlijk mag nagellak ook niet aan deze LE ontbreken!
ze verkopen ze voor 2,50 en er zitten echt wel een paar mooie kleurtjes bij.

geel-Londen
Dit is een heel mooi zacht geel kleurtje,
deze MOET ik sowieso hebben!

kleur?-Berlijn
ik vind het heel moeilijk om te zeggen welke kleur dit is, zacht roze, rode?

Taupe-Sydney
dit is vind ik wel het mooiste kleurtje,
 echt een herfstkleurtje vind je niet?

pigon, blauw- New York
ook dit vind ik weer een super mooi kleurtje.
ik zou elk lakje uit deze LE wel willen hebben.
deze blauw is ook echt heel mooi.

wat vinden jullie van deze LE?
下次再见