zondag 4 september 2011

haul' Italië 2011

ik ben terug in Nederland! woehoe. Italië was echt super leuk, maar het is ook fijn om weer thuis te zijn. ik heb daar zulke leuke dingetjes gekocht en gezien, en heel veel inspiratie op gedaan voor me blog.
sorry voor het lange wachten, maar YouTube pakte me video niet, nu doet ie het wel! na de klik zie je alle spulletjes <33
mijn video pakt ie dus weer eens niet,




Milaan ging niet door, echt jammer want ik had me er zo op verheugd,
ik zal even uit leggen waarom het niet door ging: 
een vriend van me moeder en stiefvader die ook altijd op de camping stond, is overleden,
daar hadden hun woensdag die begrafenis van, en we zouden op woensdag gaan, maar omdat hij overleed gingen we dan donderdag. 
Donderdag was het heel slecht weer in Milaan, en toen hebben we besloten er niet heen te gaan, maar we zijn in ruil daarvoor naar een overdekt winkel centrum geweest wat ook leuk was!

wat vinden jullie van mijn geshopte spullen?
下次再见