maandag 19 september 2011

miss sporty

hee meiden<33, een tijdje terug kreeg ik een pakketje binnen van miss Sporty! ik had voor ik dat pakketje had, nog helemaal geen make-up van miss sporty, maar goed, vandaag wil ik jullie even laten zien wat ik heb gehad, en even swaches maken! lees daarom snel veder




ik heb 3 producten ontvangen van miss sporty. als aller eerst deze lipstick.
dit is nummer 010. een heel mooi donder roze kleurtje.


zoals je hier boven ziet, is de lipstick goed gepigmenteerd.




in de zelfde kleur als de lipstick kreeg ik ook een mini-me lippotlood.
dit is eentje die je open kan draaien, en ook deze geeft een goeie pigmentatie.








ook kreeg ik een mascara van miss sporty. deze geeft heel veel vollume zoals je op de foto hier boven ziet.
wat wel jammer is dat ie wat klontjes afgeeft.

wat vinden jullie van deze producten?
下次再见