donderdag 1 september 2011

gast bericht

hee lovely people!
 
hier een Gastblogjeee. 
&Deze blog kun je beter niet lezen als je honger hebt. haha
want dat krijg je hier zeker weten van.



vandaaag heb ik Anne een workshop gegeven haha.
het was super gezellig!
en lekker :)
 
we hebben wel meer als 30 cupcakes gemaakt.
en iets van 25 versierd.
anne vond ze zo lekker dat ze er 3 heeft opgegeten :$
 
Ingredienten:


en dit is ons lekkere beslag :) Hhmmmmmmm

 
zo zag onze 'werkplek' er uit voor &na:
voor 

na:




en dit was het resultaat van Dajenneeee:



Het was super leuk en lekker om te doen!
ik heb het allemaal van mn tante geleerd, ze geeft ook workshops.
die heeft ze o.a gegeven bij mn zusjes feestje!
 
Morgen ga ik naar Haarlem!.
naar Lidia. *vandaardieNaam op het cakeje.*
helemaal alleen met de trein!
maar gelukkig breng mn paps me naar het station.
ik werd al depressief als ik alleen  al aan fietsen in de regen denk ;)
 
vanmorgen moest ik werken!
nou lekker werken hoor. als je op de heenweg al door weekt ben van die K*&$#@$*#%#$ regen!
gelukkig bleef het daarna droog! &was het gezelllig met Lisa!
en die kindjes van Mo waren er ook!
lois had een tekening voor me gemaakt :)
en thijmen moest en zou me een knuffel geven als ik weg ging.
ik was niet de stommerd maar de lieverd. Zo heeft ieder dus een voorkeur ;)
 
wil je nu meer weten/lezen van mij?
kijk dan eens op mn eigen blog!
http://dood-normaal.blogspot.com
just check it out ;)
 
dit was mijn gastblog voor de liefste Yara.
ik heb haar ontmoet op Danskamp!
 
 
 
veel liefs van Dajenne.
& wie weet tot de volgende x
 
(ohja. als je dit leest. ben ik waarschijnlijk al naar Haarlem enso geweest. dit inverband met de publicatieRegels.)
 
vragen over een eigen Gastblog? 
mail me naar:
dood-normaal@live.nl