maandag 5 september 2011

ik ging op vakantie en ik nam mee...

neee, ik ga niet alles laten zien wat ik mee nam naar Italië, want dan zitten we hier volgende week nog, ik laat alleen de beauty spullen zien. dat was ook best veel, maar ik heb alleen me mascara en oogpotlood gebruikt! hihi! na de klik zie je alles wat ik mee nam!

die toilettas die je op de foto link boven ziet, had ik mee genomen,
hij zat helemaal vol en kon dus amper dicht,
in Italië bedacht ik dat dit wel een leuk artikel zou zijn, dus heb ik daar overal foto;s van gemaakt!



in totaal had ik 9 nagellakjes mee genomen, als je er zo over na denkt best veel, vooral omdat ik er maar een had opgedaan! 
4 van essence, waaronder 2 colour & go lakjes( nr. 41 en 51) een topcoat, en studio nails, better than gel nails base sealer. 
3 van catrice: 480, 540 en 130.
1 van paris memories en een witte van de etos.



natuurlijk kon mijn dag cremé ook niet ontbreken!
veder zie je: catrice blush stick, etos cover stick, essence compact powder, essence foundation, essence blush, hema oogschaduw basis.


me H&M maskertjes gingen natuurlijk ook mee, en weer mee terug ;)

mijn pallet van de sephora kon ik ook niet achterlaten, en de oogschaduw van MAX heeft een reisje gemaakt! veder nam ik essence creamy eyeliner, oogpotlood en wenkbrauw potlood van lancomé ook mee, e masacra: royal effem, maybelline, en MAX.



essence lipstift, een van royal effem, een lip balsem van de H&M, een nog wat glossjes: etos, Sephora en Cien.


alles bij elkaar! 
voor ik het vergeet, woensdag staat me shoplog uit Italië online!

wat zit er in jullie toilettas als je weg ben?
下次再见